Carrefour verkiest echte vrouwen

Carrefour maakt reclame met zeven nieuwe ambassadrices: stuk voor stuk “echte vrouwen”. Het zevental, tussen 21 en 59 jaar, propageert de Carrefour-maand, een actie waarbij elke dag een product aan een lagere prijs wordt aangeboden.

“Deze vrouwen zijn absoluut geen modellen”, vertelt Carrefour-woordvoerster Geneviève Bruynseels. “We hebben ze gevonden via onze focusgroep en vertegenwoordigen alle vrouwen die bij ons shoppen.”

Het Brusselse reclamebureau Saatchi & Saatchi bedacht de actie en waakte erover dat die een hoog “Dove-gehalte” had.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!