Guerilla store overvalt Amsterdam

Het tijdschrift Blend opende afgelopen donderdag een guerilla store in Amsterdam. Dat soort winkel verschijnt op een onverwachte locatie en verdwijnt na korte tijd. Zestig dagen lang krijgt Blend een oud schoolpand in gebruik. De naam “60 Days of Space” is een echo van het tijdelijke karakter van het project. Naast een kledingwinkel is de guerilla store ook een platform voor jonge beeldende kunstenaars en dichters.

Blend mikt op creatieve mensen uit de mode, de vormgeving en de kunsten. Invloedrijke nieuwkomers en opkomende merken waarover het blad bericht, vinden lezers en andere consumenten ook in de winkel. Maar “60 Days of Space” is meer dan een platform, de creatieve klanten moeten ook consumeren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!