Narrowcasting in Filippijnse McDonalds

Als je spreekt over een bedrijf met een wereldwijde naamsbekendheid kom je al snel uit op McDonalds. Een van de dingen die tegenwoordig bij alle McDonalds vestigingen te vinden is, is Narrowcasting. Op de Filippijnen wordt het zelfs ingezet om marktleider op het gebied van fast-food te worden.

Met behulp van 42 inch grote plasmaschermen bij de kassa’s probeert men daar de consumenten naar de McDonalds te trekken. Op deze schermen verschijnen de aanbiedingen, menu’s, reclamefilmpjes, advertenties (van zowel McDonalds als partners), nieuwsheadlines en de merknaam van McDonalds.

Deze narrowcastingactiviteit wordt volledig beheerd door Globaltronics. Twee keer per week zullen zij de informatie die op de schermen verschijnt updaten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!