Nieuwe winkelbelevingsconcepten op POP 2006

Op de derde editie van POP zijn er tal van nieuwe winkelbelevingsconcepten te zien. Op deze beurs kan men direct praktische ideeën voor winkel en bedrijf opdoen. Daarnaast is er de presentatie van het instore ABC dat duidelijkheid verschaft in de ‘instore’ begrippenjungle en is er een creatieve narrowcasting case op de vloer waar het effect van dit steeds verder oprukkende medium direct duidelijk wordt.

De POP beurs vindt plaats op 1 en 2 november in de Passenger Terminal in Amsterdam.

Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op www.POP2006.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!