Europese primeur voor Albert.nl

De internetwinkel Albert.nl maakt gebruik van de miljarden gegevens die afkomstig zijn van de bonuskaartgebruikers van Albert Heijn. Hierdoor kunnen door Albert.nl op maat gesneden aanbiedingen aan haar klanten worden gedaan. Klanten krijgen ook inzicht in de aankopen die ze zowel bij Albert.nl als in de normale supermarkt hebben gedaan. "Geen enkele retailer in Europa heeft dit al voor elkaar gekregen. Bij het Britse supermarktconcern Tesco worden nog steeds testen gedaan. Wij hebben nu in stllte twee-en-een-halve week met nieuwe klanten proefgedraaid. De reacties zijn overwegend positief. Klanten worden er nu bij het bestellen aan herinnerd welke boodschappen wellicht nog vergeten zijn", zegt John Traas, algemeen directeur van Albert.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!