Narrowcasting neemt hoge vlucht bij See Buy Fly

De nieuwe informatiezuilen van See Buy Fluy hebben narrowcasting-schermen van DIGIT geïntegreerd. Zo zenden de zuilen nog duidelijker de maandelijkse Shopping Guide uit, de meertalige gids over winkels, assortimenten en aanbiedingen voor de bezoekers van Schiphol. De zuilen wijzen reizigers ook de weg naar retailers op de luchthaven.

De nieuwe zuilen vallen meer op, omdat een groot 17 inch-widescreen scherm in portretstyle is toegepast. De stills worden ook niet meer simpel achter elkaar vertoond, maar er is in Flash een bewegende animatie van gemaakt. Dit alles zorgt voor meer impact en een hoger effectief bereik.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!