Aldi faalt in Zwitserland

De Duitse discounter Aldi kent minder succes dan verhoopt in Zwitserland. Dat meldde de Duitse omroep ARD vorige week. De Zwitserse consumentenbond meent dat Aldi niet doorbreekt, omdat voor de lokale consument vooral kwaliteit en herkomst van de producten van belang zijn. Prijs motiveert de Zwitser minder bij een aankoop.

Een groep Zwitsers strijd zelfs tegen Aldi, “om de Aldisering van Zwitserland te voorkomen”. De activisten strijden tegen de “dumping” van arbeidscontracten en levensmiddelen bij discountsupermarkten. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!