HappySoaps schaalt op met shop-in-shopconcept
Gepubliceerd op 19 januari 2024 om 15:10
Plasticvrij cosmeticamerk HappySoaps wil zijn shop-in-shopconcept dit jaar verder uitrollen. “Het is onze doelstelling om er 30 te gaan plaatsen”, vertelde de medeoprichter onlangs aan RetailTrends.
Het shop-in-shopconcept, waar het bedrijf vorig jaar in 2 winkels van drogisterijketen DA (in Assen en op Terschelling) mee experimenteerde, is inmiddels uitgerold naar 5 locaties.
Onder deze locaties bevinden zich niet alleen drogisterijen: zo heeft ook Primera een shop-in-shop van HappySoaps. Op termijn moeten het er 6 keer zoveel worden als het er nu zijn: dit jaar moet de teller op 30 komen te staan.
De body wash- en shampoobars van het plasticvrije cosmeticamerk zijn inmiddels in de (online) schappen van Albert Heijn, Picnic, Jumbo, Plus, Dirk, Etos en DA te vinden. “We zijn van 2.500 naar 3.500 verkooppunten gegroeid in een jaar tijd. Dat loopt lekker door.”