The Good Roll opent eerste pop-uplocatie

The Good Roll opent eerste pop-uplocatie

Het is voor het eerst dat het duurzame merk een stap zet in eigen retail.

Het Nederlandse The Good Roll zet voor het eerst een stap in eigen retail. De oud-RetailRookie opent kortstondig een pop-uplocatie in het Utrechtse Hoog Catharijne.

Met de tijdelijke retaillocatie van een week wil het duurzame toiletpapiermerk meer bekendheid creëren. Zo is het volledige assortiment in de pop-upstore te vinden, en kunnen bezoekers een 'eigen mix van rollen' samenstellen en deelnemen aan een winactie. 

De locatie in de stationshal is een gewilde locatie voor retailers en merken die kortstondig hun fysieke footprint willen vergroten, zoals Lovíy. Daarnaast zijn in de stationshal van Utrecht Centraal vestigingen van onder meer Sissy Boy en Victoria's Secret te vinden. 

De producten van het bedrijf zijn in Nederland verkrijgbaar bij enkele grote supermarktketens zoals Jumbo en Deen. Ook zette The Good Roll vorig jaar zijn eerste stap over de grens: dankzij een samenwerking met het Britse Asda komt het duurzame toiletpapier ook in de schappen van ruim 300 winkels in het Verenigd Koninkrijk terecht. Eind vorig jaar startte het bedrijf een nieuwe financieringsronde, waarmee het 3 ton wilde ophalen. 
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!