Whoppah breidt uit naar Frankrijk

Whoppah breidt uit naar Frankrijk

Daarmee is het onlineplatform nu in 4 landen actief na Nederland, België en Duitsland.

Tweedehands marktplaats Whoppah is officieel gelanceerd in Frankrijk. Daarmee is het onlineplatform nu in 4 landen actief na Nederland, België en Duitsland.

De plannen om naar Frankrijk te gaan, bestonden al even. Met het groeikapitaal van 4,7 miljoen euro, dat het bedrijf in het afgelopen najaar ophaalde, kon deze stap gerealiseerd worden. Evelien Bunnik-Remmelts, medeoprichter en coo van Whoppah zegt daarover: "De uitbreiding naar Frankrijk is een belangrijke stap in onze ambitie. Het Europese netwerkeffect, dat voor een marktplaats zo cruciaal is, zal ons verder helpen opschalen en onze positie als Europese leider van tweedehands design versterken.”

Whoppah stelt zich als doel om de grootste speler in Frankrijk te worden op het gebied van tweedehands design. Volgend jaar hoopt het platform al een verkoopvolume van miljoenen euro’s te realiseren. Whoppah breidde begin vorig jaar uit naar Duitsland waar het inmiddels, naar eigen zeggen, die miljoenenomzet al heeft. Eerder sprak het bedrijf de ambitie uit om, naast Frankrijk, ook in Italië voet aan de grond te zetten. Dat is op dit moment nog niet gerealiseerd.

Oud-RetailRookie Whoppah is een marktplaats voor tweedehands design en kunst, waar kopers en verkopers elkaar kunnen vinden om items een nieuw leven te geven. In dit artikel legt Bunnik-Remmelts het concept en de ambitie van het merk uit.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!