Een kidsconceptstore waar je terechtkunt voor tweedehandskinderkleding, -schoenen, -accessoires en -speelgoed: dat is Cloffee. Maar dat is niet alles, want je kunt er ook heen voor duurzame kindercadeaus en een kopje koffie of iets lekkers. RetailTrends sprak met medeoprichter Ragna Dik over het ontstaan van haar startup, wat Cloffee precies doet en wat zoal de toekomstplannen zijn. 
 

Cloffee is sinds april dit jaar live met een webshop en eind augustus is daar ook een fysieke winkel in Bussum bij gekomen. Met hun startup willen oprichters Anke Meulendijks en Ragna Dik een bijdrage leveren aan de verduurzaming van de kledingindustrie. 
 

Hoe bent u op het idee gekomen voor Cloffee?
“Ik woonde eerst in Amsterdam en bracht daar vaak tweedehandskinderkleding naar winkels. Toen ik verhuisde naar Bussum kon ik deze winkels niet vinden. Ook kon ik geen plek vinden waar ik tweedehandskleding kon kopen. Ik kwam toen Anke tegen, mijn compagnon, en zij liep tegen hetzelfde aan. Toen hebben we samen besloten Cloffee op te zetten.”
 

...