Gucci: de ups en downs
Gucci is weer het populairste modemerk ter wereld, volgens de Lyst Index. Maar het ging het Italiaanse modemerk lang niet altijd voor de wind. Een video van Company Man.
Gucci is weer het populairste modemerk ter wereld, volgens de Lyst Index. Maar het ging het Italiaanse modemerk lang niet altijd voor de wind. Een video van Company Man.
Magazijnmedewerkers van Amazon in New York stemden in april voor de oprichting van een vakbond. Maar hoe nu verder? CNBC sprak met de initiatiefnemers.
Rood Chinees graniet in combinatie met natuurlijke elementen: Jil Sander heeft zijn eerste flagshipstore geopend in China. Het minimalistische modemerkbrengt met de winkel een ode aan Italië ín Shanghai.
No Label heeft een winkel geopend in Mall of the Netherlands in Leidschendam. Het is de vijfde vestiging van het Amsterdamse merk, dat zich richt op 'smart essentials' voor mannen.
Met het openen van de brandstore wil het sportmerk de 'nieuwe standaard zetten voor de retail'.
Met 299 vestigingen is Guitar Center in de VS de grootste verkoper van muziekinstrumenten. Maar de laatste jaren heeft de keten het moeilijk. Company Man legt uit hoe dit komt.
Berlijn was een van de eerste steden waar de 'ecologische' sneakers van Veja werden omarmd. Sinds deze week heeft het Franse merk er ook zelf een winkel.
Voetbalshirtjes zijn big business. Niet alleen jonge, maar ook oudere fans hullen zich graag in het nieuwste tenue van hun club. Een video over waarom ze zo duur zijn.
De Oreo-koekjes ken je ongetwijfeld, maar ben je ook bekend met de fabrikant? Een video over de National Biscuit Company.
In de Italiaanse modestad geeft Scotch & Soda - anders dan in Nederland - veel ruimte aan lichte tonen.