Dit is de maker van de Oreo-koekjes
De Oreo-koekjes ken je ongetwijfeld, maar ben je ook bekend met de fabrikant? Een video over de National Biscuit Company.
De Oreo-koekjes ken je ongetwijfeld, maar ben je ook bekend met de fabrikant? Een video over de National Biscuit Company.
In de Italiaanse modestad geeft Scotch & Soda - anders dan in Nederland - veel ruimte aan lichte tonen.
De Chinese kledingwebshop Shein is enorm populair én omstreden. Een video van CNBC.
Spijkerbroekmerk Lee viert met de nieuwe conceptstore in China zowel het oude als het nieuwe. Basiskleuren en denim-blauw, staal en donker hout, paspoppen en slimme displays: klanten worden meegenomen in heden en toekomst.
Met een omzet van 572 miljard dollar is Walmart nog steeds verreweg de grootste retailer ter wereld. Een video over de ontstaansgeschiedenis en de enorme groei van de Amerikaanse supermarktketen.
Kijk hier de livestream terug van Stores That Wow. Laat je inspireren door H&M, Delhaize, Kamera Express, Gastrovino, Youseum, Tony's Chocolonely, retailconceptdenker George Gottl en retailfuturist Howard Saunders.
Stel je voor: je bent zo'n hit op social media dat klanten bereid zijn jóu te betalen voor een bezoek aan de winkel. Ze schieten foto’s en video’s voor Instagram en TikTok en maken reclame voor jouw merk. Klinkt dat als een utopie? Niet in de wereld van experential retail.
Dior koos een voormalig parkeerterrein voor zijn nieuwste pop-upstore in Seoul, Zuid-Korea. Het hoogstandje moet de snelle groei van het luxemerk in het Aziatische land verder aanjagen.
Chasin' heeft een brandstore geopend in Eindhoven. In de vijftiende winkel van het Nederlandse jeansmerk ontmoeten 'hi-tech' en 'lo-fi' elkaar.
Van 800 naar 540 winkels. Kledingketen Forever 21 heeft een flinke stap terug moeten doen. Kijk naar een video van Company Man.