Video: Hoe Starbucks zichzelf opnieuw uitvond
Ooit bungelde Starbucks op het randje van de afgrond, nu is het de grootste koffieketen ter wereld. Een video over hoe voormalig ceo Howard Schultz dat voor elkaar bokste.
Ooit bungelde Starbucks op het randje van de afgrond, nu is het de grootste koffieketen ter wereld. Een video over hoe voormalig ceo Howard Schultz dat voor elkaar bokste.
Romantische allure en een vorstelijk interieur. Bij Liberty stap je binnen in de Regency-wereld van Bridgerton. Het luxe warenhuis in Londen opende in samenwerking met de populaire Netflix-serie een pop-upwinkel.
Sinds de komst van articifial intelligence is de markt overspoeld met allerlei tools. Dit zijn de 7 beste voor kleinere retailers.
Hermès is een vreemde eend in de bijt. Waar veel luxemerken hun omzetten zien dalen en winsten zien verdampen, blijft Hermès het 'gewoon' goed doen. Dit kun je leren van zijn roots.
Schoenenmerk Pedro heeft een nieuw vlaggenschip geopend in Ho Chi Minhstad. Tussen het stijlvolle zwarte marmer, het strakke wit en het hout, springen de schoenen en tassen eruit.
In deze video leggen experts uit hoe merken als Nike en Apple invloed hebben op het consumentenbrein.
Abercrombie & Fitch heeft een grote comeback gemaakt. Wat kun je leren van de aanpak van de ceo? Een video.
Zo kan een Zara Home-winkel eruitzien als het zich positioneert als luxemerk. Een blik op het AI-storedesign van de Turkse interieurdesigner Elif Su Demirkol.
De Brexit en de coronapandemie speelden een sleutelrol bij het verschuiven van bekende Britse merken naar buitenlandse handen.
Stone Island opende zijn eerste winkel in het Oostenrijkse Wenen. Een kijkje in het grijze, stijlvolle storedesign van het Italiaanse modemerk.
Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!