Video: Supermarkten en drive-thru's in de greep van AI
Van bestelschermen tot zelfscankassa's en volledig autonome fastfoodketens. Zo evolueren supermarkten en fastfoodketens door AI en automatisering.
Van bestelschermen tot zelfscankassa's en volledig autonome fastfoodketens. Zo evolueren supermarkten en fastfoodketens door AI en automatisering.
Een vrouwelijke pop die griezelig realistisch beweegt: in Seoul komen de 2 creatieve werelden van de modemerken samen.
Een video over het verhaal van het beroemde Italiaanse merk dat de modewereld opschudde.
Bladeren en takken van gekapte bomen gaan bij Meet Tree niet de versnipperaar in, maar zijn een cruciaal ingrediënt voor cosmetica en snoepjes. Het botanische merk opende zijn tweede winkel in het drukke shopdistrict Ginza, Tokio. Dat moet vooral een plek zijn om de natuur te ervaren.
EssilorLuxottica stapt van eyewear over naar streetwear, met de overname van het iconische Supreme. Wat maakt dit miljardenmerk zo'n succes? Spoiler: 30 jaar geleden was Supreme nog niet zo subliem.
H&M Home heeft zijn eerste winkel in Latijns-Amerika geopend, in Panama-stad. Het filiaal biedt een luxueuze winkelervaring die te vergelijken is met een boetiekhotel.
Ondanks de populariteit hebben verschillende outletcentra het moeilijk. Hoe komt dat?
Pop Mart streek voor zijn eerste Nederlandse brandstore neer in de Amsterdamse Kalverstraat. Fans van designer toys en speelgoedfiguren kunnen in het vrolijke en kleurrijke speelgoedwalhalla hun hart ophalen.
Asics vond zijn inspiratie voor zijn sportschoenen in de natuur, specifiek in de octopus. Het merk had het lastig, maar krabbelt flink op. Een video over het verhaal van het Japanse schoenenmerk.
Apple, Nike en Starbucks zijn ineens niet meer zo zeker van hun plekje op de markt: ze worden rap ingehaald door Chinese rivalen. Een video van The Wall Street Journal.
Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!