Deze Chinese Freitag-winkel ademt circulariteit
Freitag hergebruikt afgedankte materialen niet alleen voor zijn tassen, maar ook in het winkelontwerp in Shanghai. In deze brandstore wordt puin van bouwplaatsen omgezet in muren en stalen panelen.
Freitag hergebruikt afgedankte materialen niet alleen voor zijn tassen, maar ook in het winkelontwerp in Shanghai. In deze brandstore wordt puin van bouwplaatsen omgezet in muren en stalen panelen.
Groen, circulair, maar vooral 'gewoon ook vol mooie spullen': dat is waar het om draait bij de eerste circulaire warenhuisketen in fashion en lifestyle van oud-RetailRookie Tomo. Zo ziet de eerste vestiging in Westfield Mall of the Netherlands eruit.
Truien scheuren sneller en telefoons gaan sneller stuk: in de afgelopen tien jaar is alles wat we kopen kwalitatief slechter geworden. Wat is er aan de hand?
Metaal, beton en strak hout: End opende onlangs zijn deuren van een flagshipstore in Milaan, waar een streng exterieur wordt afgewisseld met een modern interieur.
Luxemerk Jacquemus heeft de Parijse hotspot Galeries Lafayette omgedoopt expositieruimte-annex-pretpark voor tassenliefhebbers. Niet dat bezoekers er alleen tassen kunnen bewonderen.
Walmart is qua omzet het grootste bedrijf ter wereld, met een jaaromzet van ongeveer 570 miljard dollar. Het is ook de grootste particuliere werkgever ter wereld met 2,2 miljoen werknemers. Hoe kan het dat Walmart onaantastbaar is? Een video.
Campbell's heeft zijn iconische soepblik een opfrisbeurt gegeven. Zo hoopt het weer in de smaak te vallen bij jongere consumenten. Wat er is veranderd en hoe dat werd aangepakt, zie je in deze video.
China is McDonald's op één na grootste markt, na de Verenigde Staten. Waarom is de keten zo populair onder de Chinese bevolking?
In de hippe wijk Williamsburg in New York promoot H&M met een pop-upwinkel zijn sportlijn Move.
Betaalbedrijf Ingenico heeft naar eigen zeggen 's werelds veiligste, meest nauwkeurige en naadloze biometrische betalingsoplossing op basis van palmaderidentificatie gelanceerd.