Probeer in deze woelige tijden maar eens je ambities in retail waar te maken. Dat vraagt om een open blik, flexibele houding en doortastend handelen. Maar dat alleen is niet genoeg. Als retailer moet je ook beschikken over een robuuste operatie die bestand is tegen een stootje en tegelijkertijd wendbaar genoeg is om nieuwe kansen te grijpen.
Wij helpen je waar dat nodig is. Wij zorgen ervoor dat je geen omkijken meer hebt naar de IT-infrastructuur waarop de operatie draait. Als er even iets hapert, komen wij in actie en zorgen ervoor dat zowel klanten als medewerkers ongestoord hun gang kunnen gaan. Dat is wat retailers al van ons gewend zijn.
Maar wij gaan graag nog een stap verder. Wij willen al onze kennis en ervaring inzetten om de operatie nog beter te prepareren. Niet alleen voor de uitdagingen van vandaag, maar ook die van morgen. Als retailer moet je vrijuit kunnen ondernemen zonder je steeds af te hoeven vragen of de IT-infrastructuur voldoende ondersteuning biedt.
Wat betekent dit? Allereerst dat wij actief aan de slag gaan met innovatie in retail. Met specialisten die de retailwereld snappen en die een oog hebben voor nieuwe technologieën. Zodat wij oplossingen ontwikkelen die niet alleen je business, maar ook je medewerkers en je klanten daadwerkelijk verder helpen. Wij zijn druk bezig om onze organisatie en dienstverlening daarop aan te passen. Zo maken we niet alleen afspraken over SLA’s, maar veel liever over XLA’s waarbij de S van service is ingeruild voor de X van experience. Het enige wat immers telt is hoe klanten en medewerkers onze dienstverlening beleven. De nieuwe Service & Support Portal is daarvan een concreet gevolg.
De komende tijd komen we graag bij je langs om samen de operatie in de winkels of het distributiecentrum stap voor stap door te lopen en te ontdekken wat klanten en medewerkers nu echt blij maakt. Vervolgens gaan we daarmee daadwerkelijk aan de slag. Op de volgende pagina’s kun je de eerste resultaten zien. En ik beloof nog meer resultaten - niet alleen in Nederland, maar ook in België.
Marc Loo, director sales, Simac IT NL
Reacties 0