Er zijn zoals bekend veel retailexperts in dit land. Hier kijken er twee terug op wat een bijzonder jaartje was.

“Wat een jaartje was het, hè?”
“Nou, zeg dat wel,wat een jaartje.”
“Al die arme retailers...”
“Ja zeg. Je zal maar een kledingketen hebben in dit jaar. Poehoe...”
“Of een meubelketen. Tsjee...”
“Maar voor supermarkten waren het gouden tijden.”
“Zouden die nou gewoon slimmer zijn dan die kledingketens en meubelketens?”
“Zou kunnen, zou goed kunnen. Zo’n Frits van Eerd, poehoe...”
“En zo’n Frans Muller, die is ook niet van de straat hoor.”
“Wie is dat?”
“Iets bij Albert Heijn, toch?”
“Oh die. Ja ja, Frans.”
“En online dit jaar! Wow!”
“Wow!”’
“Zo’n bol.com!”
“Zeg, bol.com is toch ook van de familie Van Eerd?”
“Weet ik bijna zeker. Die Frits, wat een mannetje! En dan heb je ook nog zijn zus Carolien!”
“En...