Zo schop je die enge algoritmen lekker in de war

Ze noemen het serveillance: de inzet van observatietechnologie om klantenservice te verbeteren. Nog een paar jaartjes wachten, mensen, en in de winkel weten ze precies wat ú moet hebben, dankzij data die de winkel over ú heeft verzameld en geanalyseerd en in die winkel wordt ú dan toegesproken. Maar ho, wacht even. Ik heb nu een stuk of tien verhalen over serveillance gelezen en de helft van die verhalen begint ongeveer zo:

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Deel dit artikel

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!