Charme + humor + kennis van zaken = omzet Hans Verstraaten column Terug naar RetailTrends Reacties 0 Schrijf een reactie Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Plaats reactie 5 minuten Premium Zo bedient Omoda vanuit zijn DNA de klant Met bijna 150 jaar op de teller, heeft Omoda al heel wat meegemaakt. “We dachten, als we echt een stap willen maken in deze markt, dan moeten wij veel meer vanuit ons dna de klant bedienen", zegt ceo Jan Baan tijdens RetailTrends Live. 7 quotes. Lees meer 9 minuten Premium Een duik in de wereld van private equity 7 minuten Premium Next Gen in Retail: Sharon Hilgers zet als het nodig is haar extraversie aan
5 minuten Premium Zo bedient Omoda vanuit zijn DNA de klant Met bijna 150 jaar op de teller, heeft Omoda al heel wat meegemaakt. “We dachten, als we echt een stap willen maken in deze markt, dan moeten wij veel meer vanuit ons dna de klant bedienen", zegt ceo Jan Baan tijdens RetailTrends Live. 7 quotes. Lees meer
Reacties 0