‘Poo, pee, plastic free’ en ‘Sun, sea, sorry free’: eigenlijk zeggen deze campagneteksten al alles over de aanpak van Naïf Care. Medeoprichter Sjoerd Trompetter legt uit waarom en hoe dit jonge merk de skincaremarkt van binnenuit wil veranderen. 


Toen Naïf Care begon was het bewustzijn voor duurzaamheid nog vrij beperkt, zowel vanuit de industrie als de consument. Inmiddels houden ook de mainstream – en goedkopere – merken zich hiermee bezig. Is dat een voor- of nadeel?  

Sjoerd Trompetter

2013 - heden founder Naïf Care 

2012-2013 commercial manager Bruynzeel home products

2011-2012 business development manager Deli Maatschappij 

2005-2009 diverse rollen bij ExxonMobil Chemical 

2004 internship Unilever

“Wij zijn gestart als nichemerk voor jonge moeders tussen de 25 en veertig jaar met een bewuste levensstijl, maar we zien dat onze producten inmiddels door een brede consumentengroep gekocht worden.


De kennis en het bewustzijn over duurzaamheid en producten met onnodige chemicaliën...