13
jun

Webinar | CX-transformatie van CMO-winkels: De intrinsieke link tussen klant- en medewerkerstevredenheid

Webinar | CX-transformatie van CMO-winkels: De intrinsieke link tussen klant- en medewerkerstevredenheid

Programma

Nick Fisher, Director of Sales and Customer Service voor CMO Group Plc, zal je samen met Genesys meenemen door het CX-transformatietraject dat niet alleen de klantenservice heeft verbeterd, maar ook de medewerkerstevredenheid aanzienlijk heeft verhoogd.

Nick is een mensgerichte leider met een passie voor het leveren van uitzonderlijke medewerkers- en klantreizen. Met meer dan 20 jaar ervaring in de sectoren e-commerce, bouw, nutsbedrijven, financiën, detailhandel en klantenservice, is Nick gespecialiseerd is in het creëren van omgevingen en culturen die goed presterende teams genereren.

Datum: woensdag 25 mei om 15:00 uur. Meld je hieronder nu aan voor dit branded webinar.
Sprekers: Joe Partridge (Genesys) en Nick Fisher (CMO).

De onderwerpen die je kunt verwachten:

  • Manieren waarop jouw bedrijf groeit: efficiënt en wendbaar;
  • Hoe je de gemiddelde afhandelingstijd (AHT) in het contactcenter verlaagt, terwijl je de ROI verhoogt;
  • Je implementeert niet alleen een systeem – het gaat om klantkennis in het héle bedrijf. Hoe jij R&D daarvoor kunt inzetten;
  • De technologische stappen die het overwegen waard zijn, voor een stabiele basis én een plan voor succes op de lange termijn.
     
Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Nieuwsbrieven

Blijf op de hoogte en meld je aan op de volgende nieuwsbrieven: