jun
Webinar | CX-transformatie van CMO-winkels: De intrinsieke link tussen klant- en medewerkerstevredenheid
Programma
Nick Fisher, Director of Sales and Customer Service voor CMO Group Plc, zal je samen met Genesys meenemen door het CX-transformatietraject dat niet alleen de klantenservice heeft verbeterd, maar ook de medewerkerstevredenheid aanzienlijk heeft verhoogd.
Nick is een mensgerichte leider met een passie voor het leveren van uitzonderlijke medewerkers- en klantreizen. Met meer dan 20 jaar ervaring in de sectoren e-commerce, bouw, nutsbedrijven, financiën, detailhandel en klantenservice, is Nick gespecialiseerd is in het creëren van omgevingen en culturen die goed presterende teams genereren.
Datum: dinsdag 28 juni om 15:00 uur. Meld je hieronder nu aan voor dit branded webinar.
Sprekers: Joe Partridge (Genesys) en Nick Fisher (CMO).
De onderwerpen die je kunt verwachten:
- Manieren waarop jouw bedrijf groeit: efficiënt en wendbaar;
- Hoe je de gemiddelde afhandelingstijd (AHT) in het contactcenter verlaagt, terwijl je de ROI verhoogt;
- Je implementeert niet alleen een systeem – het gaat om klantkennis in het héle bedrijf. Hoe jij R&D daarvoor kunt inzetten;
- De technologische stappen die het overwegen waard zijn, voor een stabiele basis én een plan voor succes op de lange termijn.