Premium Video Terugkijken: Hoe kun je je groei weer aanwakkeren in een tijd van digitale disruptie? 1 oktober 2020 om 07:50
Premium Waarom Jumbo reorganiseert, terwijl het zo goed gaat Jumbo wil de organisatie van zijn winkels veranderen. Daarvoor verdwijnen enkele functies binnen het huidige organisatiemodel en daar komen naar eigen zeggen nieuwe voor terug. Dit is wat er precies verandert.
Premium Waarom BoekenVoordeel het tij niet kon keren Voor BoekenVoordeel valt na 37 jaar het doek. Het familiebedrijf, opgericht door Willem Rozendaal, kan de schuldenlast die de coronacrisis met zich meebrengt niet het hoofd bieden. RetailTrends spreekt met Wim Rozendaal (de zoon van) over hoe het zover kwam.
Blokker 125 jaar, op naar een gezonde toekomst? We bespreken het aanstaande woensdag om 12:00 uur in de RetailTrends Club op Clubhouse met Michiel Witteveen (eigenaar Blokker) en Jeanine Holscher (ceo Blokker). Praat je mee?
Premium Hoe 100% Football de Champions League bereikte Er moest iets gebeuren bij 100% Football. De voetbalwinkelketen dreigde over een paar jaar buitenspel komen te staan: simpelweg te klein. 11teamsports, een Europese gigant, bracht redding. “Nu speel je Champions League.”
Terugkijken: In gesprek met Xenos en Jumbo Woensdag 14 april live van 9.00 - 10.00: in gesprek met Linda Keijzer (Xenos) en Cees van Vliet (Jumbo).
Premium Marcel Huizing (Dirk): ‘Ik wil meer stadswinkels openen’ Geboren boven een Dirk-winkel en al vanaf zijn tienerjaren werkzaam bij het supermarktconcern: Marcel Huizing is met recht een Dirk van den Broek-man te noemen. De algemeen directeur deelt in de RetailTrends-podcast zijn ambities voor de keten en zijn kijk op het supermarktlandschap. Het gesprek in zeven quotes.