In deze podcast spreekt RetailTrends met ceo Hans Geels van Dille & Kamille over het behoud van merkwaarden tijdens groei en de balans tussen duurzaamheid en commerciële realiteit.
RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en merkexpert Hendrik Beerda spreken over de ontwikkeling van de sterkste retailmerken van ons land. Dit keer: de 10 waarvan de meeste groei te verwachten valt.
RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en merkexpert Hendrik Beerda spreken over de ontwikkeling van de sterkste retailmerken van ons land. In deze tweede aflevering: de 5 grootste stijgers en de 5 grootste dalers.
RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en merkexpert Hendrik Beerda spreken over de ontwikkeling van de sterkste retailmerken van ons land. Bol stond 10 jaar lang op de eerste plek, tot Kruidvat het onlineplatform dit jaar opeens van de troon stootte. Hoe kan dat?
Hoe is het om mensen aan te sturen die 2 keer zo oud zijn als jij? Wat leert Lars van der Wijst over zichzelf als leider? In de RetailTrends-podcast Next Gen in Retail spreekt Anic van Damme erover met de cmo en founder van Cloudpillo.
De ceo van cosmeticamerk Pink Gellac krijgt liever 2 keer negatieve media-aandacht dan geen en is altijd bereikbaar voor haar personeel. In deze podcast vertelt ze hoe ze haar leiderschap nailt .
Jan-Derek Groenendaal, managing director van GrandVision, bespreekt in RetailTrends Talks de ontwikkelingen in de optiekmarkt en zijn plannen voor de toekomst.
In de podcastserie RetailTrends Talks gaat Marcel ten Holte in gesprek met bekende retailers. In deze aflevering spreekt hij met Casper Meijer, ceo van Welkoop.
In RetailTrends Talks gaan we in gesprek met bekende retailers. Ceo John van der Ent van Spar Nederland vertelt hoe hij het retailvak ziet veranderen en wat dat van hem als leider vraagt.
In RetailTrends Talks gaat RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte in gesprek met bekende retailers. Ceo Ed van de Weerd van A.S. Watson Benelux vertelt hoe hij het retailvak ziet veranderen en wat dat van hem als leider vraagt.
Philip Mountford vertrok na 15 jaar als ceo van lingerieketen Hunkemöller. RetailTrends zocht hem op om terug te blikken op de successen, mislukkingen en geleerde lessen.