feb
Stores That Wow 2019
Locatie
Pakhuis de Zwijger AmsterdamProgramma
Economische, demografische en technologische ontwikkelingen doen de traditionele retail op zijn grondvesten schudden. De rol van de winkel verandert en fysieke retail duikt vaker op buiten de traditionele winkelomgeving. Het biedt retailers en merken een kansrijk perspectief.
Het nieuwe RetailTrends-event Stores That Wow duikt in de succesfactoren van de winkel van morgen; van storedesign tot nieuwe businessmodellen en van experience tot instore technologie. Stores That Wow is een dag met nationale en internationale sprekers en biedt inspirerende voorbeelden en praktische inzichten voor een toekomstbestendige fysieke winkel.
Sprekers: Meer sprekers volgen binnenkort!
Herman Rooswinkel - commercieel directeur Nespresso
Hoe Nespresso van winkels een koffiebeleving maakt
René Repko - merkbouwer
New Retail in China
Robert-Jan Rietveld - Schorem Haarsnijder & Barbier
Het vette verhaal van Schorem
Antonio Nieto-Rodriguez - World champion projectmanagement
Waarom retailers projecten moeten verkopen
Pieter Kool - Ex-creative director G-Star Raw
Waarom de winkel steeds fysieker én flexibeler moet worden
Berit Burema - Ace & Tate
Elke store een uniek design
Wim Jan Petersen - Rapha Cycle Club
De winkel als ontmoetingsplaats
Katharina Michalski - Culture Dots
The ROI of experiential retail
Ronny Max - Silicon Waves
Improving the customer's experience with instore optimization
Zij zijn erbij
Vergroot je kennis en krijg nieuwe inzichten samen met ruim 250 deelnemende professionals in retail & brands. Onder meer deze retailmerken zijn erbij: Albert Heijn, Hudson’s Bay, HEMA, Intergamma, Bloem!, Simon Lévelt, Bever, de Bijenkorf, Secrid, Karwei, MS Mode, Medipoint, Grandvision, Swiss Sense, Philips my store, Monqui, Eyewish, Dille & Kamille, E-bike Stores & meer.
Kijk voor meer informatie op: www.storesthatwow.nl.
Wil je businesspartner worden? Mail dan naar Gideon ten Holte (gideon@retailtrends.nl) voor meer informatie.