De borstklopperij van retailmerken valt niemand meer op Zelfkritiek is veel retailers vreemd. Dit is een premium artikel Verder lezen? Word member van RetailTrends €27,25 Per maand Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. Word member Inloggen Download artikel als PDF Print artikel Volgend artikel: De selfie van Hans Geels, Dille & Kamille Deel dit artikel Terug naar RetailTrends 10 - 2019 Freitag: 'Als merk moet je een beetje schuren om te blijven hangen' 3 oktober 2019 om 13:00 Retaillessen van Bart Karis 3 oktober 2019 om 12:40 Premium De selfie van Hans Geels, Dille & Kamille 4 oktober 2019 om 14:40 Premium DA doktert de toekomst uit 3 oktober 2019 om 13:00 Premium Het ijspaleis 3 oktober 2019 om 12:40 Premium Ik ben Hans, 61 jaar oud en gek op de Primark 3 oktober 2019 om 12:30 Premium Hoe 5G retail gaat veranderen 3 oktober 2019 om 12:30 Premium Merkenkraamkamer 3 oktober 2019 om 12:20 Kanspakkers 3 oktober 2019 om 12:00 Premium Holle bolle gijzen 1 oktober 2019 om 14:40 Premium Appie is te mannelijk 1 oktober 2019 om 13:00