Eric Idema (EasyToys): 'De schimmige sexshop zijn wij ver voorbij'

Een gids in je seksuele ontdekkingstocht, zo profileert EDC Retail zich graag. Toch moet het Groningse moederbedrijf van onder meer EasyToys nog altijd opboksen tegen diepgewortelde vooroordelen. Zoals vorig jaar zomer, toen voetbalbond KNVB een stokje wilde steken voor een hoofdsponsorschap. Oprichter Eric Idema: “Een van de argumenten was dat Easytoys actief zou zijn in de seksindustrie. Nou, toen hing ik wel even in de gordijnen, hoor.”

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Deel dit artikel

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!