Otto compenseert klant niet na fout website

Postorderbedrijf Otto gaat consumenten die tevergeefs een spotgoedkope LCD-televisie online hebben besteld niet compenseren. Dat maakte het bedrijf gisteren bekend. Eerder kondigde een groep gedupeerden een rechtszaak aan om alsnog de televisie geleverd te krijgen.

Otto bood per abuis een LCD-televisie voor 99 euro aan op zijn website. Het bedrijf is niet van plan het apparaat te leveren omdat het bedrag door een technische fout op de website niet klopte. Volgens de advocaat van de klagers is daardoor een rechtszaak onvermijdelijk: "Otto heeft toegegeven dat het al op 21 oktober wist van de fout. Toen had het bedrijf minstens de publiciteit moeten opzoeken.''

Voorwaarde voor een rechtszaak is dat voldoende mensen zich aansluiten bij de groep, die verenigd is in de stichting Postwanorder. Een woordvoerder van Otto zegt een mogelijke rechtszaak te betreuren, maar weigert overleg met de stichting.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!