Tapasbar La Mariposa wil vijf vestigingen openen in 2005

De franchiseformule La Mariposa (Spaans voor `De Vlinder`) specialiseert zich in tapas, een uit Spanje afkomstig concept waarbij kleine gerechtjes worden geserveerd op een schoteltje naast een glas wijn of bier. In 2005 zullen er minimaal vijf Tapasbars in Nederland geopend worden, in 2010 dient dit aantal te zijn uitgebreid tot circa 25 vestigingen. Er wordt gezocht naar A-locaties met veel horeca-bedrijvigheid, bij voorkeur in steden met veel studenten. Volgens initiatiefnemers Henk Nijeboer en Cor van den Berg opereert Tapasbar La Mariposa in een aantrekkelijk prijssegment: de gemiddelde klant besteedt op een avond circa 28 euro. Hoewel het franchiseconcept van La Mariposa niet 100% is uitontwikkeld, liggen de huisstijl en de inrichting van de restaurants grotendeels vast. De bar is op een centrale plaats gelegen en er zijn zo`n 25 zithoeken verspreid en op verschillende hoogtes door het hele pand. De merknaam Tapasbar La Mariposa is uitgevoerd in geel neonlicht en wordt omringd door een mozaiek van kleurrijke steentjes in de vorm van een vlinder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!