Philips wil sneller imago via Formule 1

Philips vergroot zijn sponsoring in de Formule 1. Een jaar nadat het technologieconcern een verbond aanging met het raceteam van Williams wordt het sponsorbedrag met de helft verhoogd. Philips ziet in ruil daarvoor zijn naam terug op de bolides.

Philips heeft voor de samenwerking met Williams gekozen voor een sneller imago van zijn scheerapparaten. Met de ingenieurs en ontwerpers van het raceteam is een nieuwe lijn apparaten ontwikkeld met de naam Williams Formule 1.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!