Italiaanse boer boos over namaakproduct

Italiaanse boeren zijn boos over de hoeveelheid Italiaanse nepproducten op de markt. Jaarlijks worden volgens brancheorganisatie Coldiretti voor 50 miljard euro aan goederen verkocht die Italiaans klinken, maar het niet zijn.

Italiaanse voedselproducenten vechten al jaren tegen het misbruik van Italiaans klinkende merknamen die prijken op niet-Italiaanse producten. Tegenover twee echt Italiaanse producten wordt één namaakartikel verkocht. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!