Huismerken champagne Britse supermarkten het best

Dat duur niet altijd beter of lekkerder is, blijkt uit een onderzoek naar champagnes in Groot-Brittannië. Uit het onderzoek blijkt dat goedkope huismerken van de grote supermarktketens het winnen van de dure gerenomeerde merken, aldus de Britse consumentengids.

Volgens zes fijnproevers kwam een huismerk van 24,90 euro als beste uit de bus. Het bekende Britse merk Moet & Chandon's Brut Imperial werd verslagen door veertien andere merken, waaronder veel goedkopere moesserende wijnen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!