Wehkamp wil alleen nog webwinkel

Postorderbedrijf Wehkamp wil een omslag maken naar een volledige internet retailorganisatie. Daartoe opent het bedrijf vandaag een vernieuwde site. Klanten worden uitgenodigd om hun mening te geven.

Een selectie van de reacties, zowel positief als negatief, wordt op de site en in een paginagrote advertentie in de Telegraaf en Metro geplaatst. 75 procent van de omzet van Wehkamp vindt al online plaats, dat moet honderd procent worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!