'Bedrijven laten klant makkelijk gaan'

Bedrijven doen weinig moeite vertrekkende klanten binnenboord te houden. Terwijl inspanning hiervoor wel loont, aldus de Opzegbarometer van adviesbureau Red Carpets.

Vooral verzekeraars en uitgevers blijken over het algemeen gemakkelijk om te gaan met opzeggers. Van de tweehonderd onderzochte bedrijven scoren de tijdschriftuitgevers het slechtst. Pogingen om klanten te bewegen toch te blijven hebben een slagingspercentage dat kan oplopen tot veertig procent. Creditcardmaatschappijen zien hun pogingen het vaakst beloond.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!