KLM adverteert met all-in prijzen

KLM maakt sinds gisteren reclame met ticketprijzen inclusief toeslagen en belastingen. Daarmee loopt de luchtvaartmaatschappij vooruit op een nieuwe code, die vanaf 1 april het vermelden van alle extra kosten voor reizen verplicht stelt. Dat heeft KLM dinsdag bekend gemaakt.

De vervoerder zegt de consument helderheid te willen bieden door met all-in prijzen te adverteren. De tarieven zijn niet veranderd, benadrukte de luchtvaartmaatschappij.

Bedrijven die vakanties, vliegreizen, bustrips of combinaties van die producten verkopen, moeten met ingang van 1 april hun advertenties en andere uitingen eerlijk zijn over de kosten. Ze mogen niet langer adverteren met prijzen die gestript zijn van aanvullende kosten, die erbij komen zodra de klant gaat boeken.

Meer nieuws voor professionals in leisure vindt u op leisurenews.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!