Coca-Cola bij de slager

Coca-Cola gaat in Duitsland op zoek naar nieuwe verkoopkanalen. Het bedrijf wil de omzet stimuleren door de verkoop van frisdranken in kledingwinkels, telefoonzaken en slagerijen.

Dat meldt Financial Times Deutschland. Het frisdrankmerk leidt in Duitsland nog steeds onder de invoering van statiegeld op blikjes in 2005. Coca-Cola wil onbenut potentieel gebruiken door investeringen in de verkooporganisatie. Ook de distributie bij drogisterijen en tankstations wordt uitgebouwd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!