Meer innovatie internetbedrijven

De noodzaak tot innovatie neemt toe bij internetbedrijven als Google en Yahoo. Een paar jaar terug waren basisdiensten als een zoekmachine nog voldoende om sterke groei te realiseren. Tegenwoordig moeten nieuwe diensten worden bedacht om stagnatie van omzetgroei beperkt te houden.

In de slag om de consument hebben Google, Yahoo en Microsoft MSN hun basisdiensten uitgebreid met onder meer weblogs en entertainmentdiensten als plattegronden met satellietfoto’s. De aandacht verlegt zich nu ook naar adverteerders. Een nieuwe generatie advertentiesoftware moet het rendement op advertenties verhogen. In de concurrentiestrijd is Google met enige voorsprong de voorlopige winnaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!