Rabobank succesvol met internetbankieren voor ouderen

Bij de Rabobank zijn in 2004 85.000 klanten van 50 jaar en ouder gestart met internetbankieren. Deze ontwikkeling is het gevolg van gestructureerde voorlichting aan en opleiding van ouderen. Zo heeft de Rabobank 75 seniorvoorlichters die in zorginstellingen, buurthuizen en kantoren van lokale banken actief zijn. Veel van deze voorlichters zijn gepensioneerde medewerkers van de bank. Senioren worden volgens de Rabobank het liefst geïnformeerd door mensen van hun eigen generatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!