Fixet scoort goed op service en klantvriendelijkheid
Gepubliceerd op 30 december 2004 om 00:00
Fixet Berkel en Rodenrijs is onlangs als beste winkel gekozen door een Mystery Guest ICP onderzoek, in opdracht van Elsevier Retail. De mystery-shoppers gingen in acht bouwmarkten op zoek naar advies voor drie passende binnendeuren. De betreffende Fixet-vestiging gaf het snelst het beste advies en nam ruim de tijd voor de klant.Franchisenemer Fixet heeft een bewogen jaar achter de rug. De keten van doe-het-zelf zaken zocht verkering met Agri Retail, maar inmiddels is de liefde alweer over. De combinatie van Agri en Fixet stuitte op onoverbrugbare cultuurverschillen. Agri Retail is strakker in het assortimentsbeleid. Daarbij waren er problemen over Agri`s eigen Kenner-merk voor diervoeders. De afspraak was dat Fixet dat merk ook kon voeren, maar dat stuitte op weerstand bij de achterban van Agri Retail.
Reacties 0