Veel klachten over Tele2 in België

De Zweedse eigenaar van Versatel heeft het in België aan de stok met de zogenoemde economische inspectie. Uit onderzoek blijkt namelijk dat er bij onze zuiderburen veel klachten zijn over telefoonmaatschappij Tele2.

Het blijkt dat veel mensen voor een telefoonverbinding betalen die weken niet functioneert. De klachten gaan vooral over slechte verbindingen; de telefoon- of internetaansluiting valt vaak weg. Ook wordt er geklaagd over agressieve verkooptechnieken en een onbereikbare klantenservice.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!