MiraVision tv van Philips staat in top-10 van meest begeerlijke producten in 2005

Advertising Age roept de MiraVision van Philips uit tot de nummer 2 op de ranglijst van 10 `must-have` producten voor 2005 in de VS. De MiraVision is een revolutionaire televisie met plat beeldscherm die eruit ziet als spiegel (zoals de naam al aangeeft) totdat hij aangezet wordt. Het LCD-scherm is te krijgen met verschillende stijlvolle spiegellijsten die zowel tegemoet komen aan de ijdelheid van de koper als aan een prettige omlijsting van het televisieaanbod.Op de eerste plaats van de top-10 van meest begeerlijke producten staat Karl Lagerfeld bij H&M, zeg maar een combinatie van de Ikea in mode met de couture van Chanel. De rest van de top-10: de voorpublicatie van de satirische nieuwe roman `Company`van de Australier Max Barry, het schoonmaakproduct Autodry van Mr. Clean, de draagbare satellietradio Delphi MyFi van XM Radio, de aandelen van Google, de mp3-speler Bose iPod SoundDock, de gelproducten met de werking van botox Restylane en Perlane van Q-Med en Hylaform van Inamed Aesthetics, Mexican Coca-Cola en de palmtop Treo 650 van PalmOne met Bluetooth technologie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!