MiraVision tv van Philips staat in top-10 van meest begeerlijke producten in 2005
Gepubliceerd op 31 december 2004 om 00:00
Advertising Age roept de MiraVision van Philips uit tot de nummer 2 op de ranglijst van 10 `must-have` producten voor 2005 in de VS. De MiraVision is een revolutionaire televisie met plat beeldscherm die eruit ziet als spiegel (zoals de naam al aangeeft) totdat hij aangezet wordt. Het LCD-scherm is te krijgen met verschillende stijlvolle spiegellijsten die zowel tegemoet komen aan de ijdelheid van de koper als aan een prettige omlijsting van het televisieaanbod.Op de eerste plaats van de top-10 van meest begeerlijke producten staat Karl Lagerfeld bij H&M, zeg maar een combinatie van de Ikea in mode met de couture van Chanel. De rest van de top-10: de voorpublicatie van de satirische nieuwe roman `Company`van de Australier Max Barry, het schoonmaakproduct Autodry van Mr. Clean, de draagbare satellietradio Delphi MyFi van XM Radio, de aandelen van Google, de mp3-speler Bose iPod SoundDock, de gelproducten met de werking van botox Restylane en Perlane van Q-Med en Hylaform van Inamed Aesthetics, Mexican Coca-Cola en de palmtop Treo 650 van PalmOne met Bluetooth technologie.
Reacties 0