Plus richt zich op vers

Plus wil de beste verssupermarkt van Nederland worden. Behalve vers ligt de focus ook op de internationale straat en op wijn. Voorts is de keten bezig met de grootschalige ombouw van Edah-filialen en gestart met de vernieuwing van het huismerk.

Voortaan moet Plus als formule op alle huismerken herkenbaar zijn. Gezondheid en vitaliteit worden een hoofdtrend en daarom moet het huismerkartikel alle nodige informatie hierover kunnen bieden. Daarom komt de supermarkt met het `ik kies bewust`-logo en een voedingswijzer. 

Samen met Albert Heijn en Super de Boer behoort Plus tot de grote landelijke fullserviceformules. Dat brengt met zich mee dat A-merken een belangrijk onderdeel zijn van het aanbod. De instroom van de nieuwe Plushuismerkproducten zal ruim een jaar gaan duren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!