‘Consumentenelektronica te ingewikkeld’

Meer dan de helft van alle consumentenelektronica die naar de winkel wordt teruggebracht is niet defect maar te ingewikkeld. De koper weet vaak geen raad met de bediening van het apparaat. Dat blijkt uit een rapport van accountants- en adviesbureau Deloitte.
De tolerantiegrens van aangeschafte apparatuur ligt rond de twintig minuten. Hierna wordt de conclusie getrokken dat het apparaat stuk is en wordt het teruggebracht naar de winkel. Volgens Deloitte is met name audiovisuele apparatuur zoals dvd-recorders en camcorders moeilijk te bedienen. Ook bij sommige smartphones wordt het geduld van de gebruiker te zeer op de proef gesteld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!