Wehkamp introduceert creditcard

Postorderbedrijf Wehkamp wil zijn kredietpropositie een duidelijk gezicht geven. Hiertoe komt het bedrijf met een ‘Wehkamp-card’. Dit zegt Marketing & Sales directeur Pieter van Diepen in het vakblad Twinkle.

“Onze kredietverstrekking is niet tastbaar, het is geen product zoals een creditcard. Maar dat gaat veranderen”, stelt Van Diepen. Wehkamp hoopt met de pas ook de negativiteit rondom betalen in termijnen weg te nemen. Voorts biedt het webwarenhuis binnenkort consumenten de mogelijkheid bestellingen met iDeal af te rekenen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!