Sanoma: Libelle moet retailmerk worden

Tijdschriftenuitgever Sanoma wil zijn merken inzetten voor retailactiviteiten. Zo zou damesblad Libelle zowel online als offline kunnen worden ingezet om producten van derden te verkopen en daarmee een retailmerk worden. Dat schrijft vakblad Twinkle in zijn jongste uitgave.

Marketingmanager Lianne van der Kruk van Sanoma over de potentie van tijdschrifttitels: “Deze merken kunnen worden ingezet om producten te verkopen. Bij elk blad kan bedacht worden wat aangeboden wordt”. Volgens de uitgeverij vormen de plannen geen bedreiging voor bestaande retailers, maar worden het eerder platforms waarin bestaande winkelorganisaties kunnen participeren. "Een outlet voor producten", aldus Van der Kruk. De plannen bevinden zich nog in een prematuur stadium. Libelle beschikt op de eigen website al over een webshop.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!