'Retailer moet online actiever'

Retailers moeten meer online activiteiten ontplooien, anders zijn ze kwetsbaar voor concurrentie van buitenlandse partijen. Dat zei Dennis Woodsite, regional manager van Google, bij de opening van het nieuwe kantoor van Google Nederland.

Woodsite noemde als voorbeelden Blokker en Mediamarkt, die de mogelijkheden van e-commerce niet ten volle zouden benutten. Dat consumenten zich online op hun aankoop oriënteren is inmiddels bekend. Marc Duindam, country manager van Google Nederland, stelt dat eenderde van de zoekopdrachten commercieel is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!