Nederlander ongevoelig voor groene merken

In vergelijking met andere Europese landen lijkt de Nederlandse consument het minst gevoelig voor milieubewuste merken. Dit komt naar voren uit het European Trusted Brands onderzoek van Reader's Digest. Dit onderzoek is gehouden in vijftien Europese landen.

De Engelse consument blijkt het meest milieubewust te zijn bij het waarderen van een merk. De Nederlandse consument laat zich meestal leiden door eigen ervaringen met een merk. Wat opvalt aan de uitkomsten, is dat er een grote opwaardering van A-merken te zien is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!