Consument bepaalt nieuwe smaak Doritos

Chipseters in Amerika bepalen welke nieuwe smaak Doritos toevoegt aan het assortiment. Consumenten kunnen hiertoe op internet een stem uitbrengen op twee tijdelijk verkrijgbare nieuwe smaken. De smaak met de meeste stemmen komt uiteindelijk in de winkel te liggen.

Pepsico, het bedrijf achter het tortillachipmerk Doritos, kondigde deze week de start van de ‘Fight for the Flavor' campagne aan. Er kan gestemd worden op de smaken Doritos Smokin' Cheddar BBQ en Doritos Wild White Nacho. De actie wordt in de Verenigde Staten ondersteund door tv-spotjes, online advertenties en uitingen in winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!