Vuurwerk-campagne terug op tv

Spotjes die de consument waarschuwen voor de gevaren van vuurwerk keren terug op de buis. Rond de laatste jaarwisseling voerde De Stichting Consument en Veiligheid vooral campagne via internet.

De internetcampagne was bedoeld om jongeren beter te bereiken. Minister Cramer van Milieubeheer geeft echter toe dat een te ‘beperkte groep’ de campagne heeft gezien. Onder meer de VVD maakte zich sterk voor een terugkeer van de tv-spotjes. Afgelopen jaarwisseling nam het aantal vuurwerkslachtoffers flink toe: 960 tegen de 660 in oudejaarsnacht 2005.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!