Morrisons richt zich op vers

De Britse supermarktketen Morrisons gaat zijn winkelmerk herpositioneren. De nadruk komt meer te liggen op verse en groene producten, een aantrekkelijke winkelinrichting en gemoderniseerde verpakkingen. |

Morrisons wil zo blijven concurreren met onder meer Tesco en Asda. Critici menen dat het nieuwe beleid niet voldoende is in de strijd om Brits marktaandeel.

 

Marktverdeling Britse supermarktketens:
Tesco               31,3%
Asda                16,9%
Sainsbury`s    16,5%
Morrisons        11,1%
Co-op               4,7%
Waitrose           4,0%
Somerfield        3,6%
Aldi                   2,4%
Lidl                    2,1%
Iceland             1,8%

Cijfers:TNS

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!