2006 goed jaar voor introducties

Het jaar 2006 heeft voor de supermarkt meer goede productinnovaties opgeleverd dan voorgaande jaren. Mona levert opnieuw de innovatie met de hoogste weekomzet: Mona Puur. De beste introducties van 2006 brengen meer omzet naar de supermarkt dan de topintroducties van voorgaande jaren, zo blijkt uit het onderzoek van IRI Nederland.

Ronald Laureijsen van IRI Nederland, samensteller van de lijst: “De Intro Top 20 bevat dit jaar veel grote nieuwe producten. Er zijn maar liefst elf introducties die boven een gemiddelde weekomzet van honderdduizend euro uitkomen. De laatste keer dat we dat hadden was in de lijst over 2001, en dat was een topjaar.”

De beste supermarktintroducties van 2006:

Positie     Product    
1.            Mona Puur            
2.            Page Kussenzacht 
3.            Senseo Extra Dark               
4.            Pickwick T-pads
5.            Verkade Sultana Hartig                 
6.            Unox Familie Soep in Zak        
7.            Senseo Cappuccino        
8.            Robijn Stralend Wit            
9.            Sun 5 in 1 Extra Power 
10.          Nescafé Koffiepads

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!