Mona puur beste nieuwe product

Zuivelfabrikant Mona heeft in 2006 het meest succesvolle nieuwe product in de supermarkt gezet. Dat blijkt althans uit de Intro Top 20, die het vakblad Foodmagazine heeft gepubliceerd in samenwerking met onderzoeksbureau IRI.

Gemiddeld wordt voor 200 duizend euro per week verkocht van Mona Puur. De top drie wordt gecompleteerd door Page Kussenzacht en Senseo Extra Dark van producent Douwe Egberts. Volgens de onderzoekers was 2006 een uitstekend jaar voor productintroducties.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!