Hilfiger zet in op groei denimlijn

Tommy Hilfiger wil de komende vijf jaar tien eigen jeanswinkels in Nederland openen. Het Amerikaanse merk boekte mede dankzij de groeiende jeanslijn een flinke omzetgroei in ons land.

Het concern verwacht dat de Hilfiger denimlijn nog fors kan groeien, in tegenstelling tot de mannen- en kinderlijn. De mannenlijn heeft inmiddels een klantenstop. De kinderwinkel in de Amsterdamse PC Hooftstraat maakte onlangs plaats voor een Hilfiger Denim winkel.

Nederlandse consumenten raken steeds meer bekend met de denimlijn. Het merk zoekt aansluiting met de huidige trend van monobrandstores in het jeanssegment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!