Omzetgroei Intersport ondanks zachte winter

Door de uitermate zachte winter is sportwinkel Intersport het huidige jaar matig van start gegaan. Het afgelopen jaar werd echter met een bovengemiddelde omzetgroei van negen procent afgesloten. Dat bleek gisteren tijdens de presentatie van de jaarcijfers van retailorganisatie Intres.

Intersport opende begin 2007 haar webwinkel. Hiermee wil de sportformule op de behoefte van de huidige consument inspelen. De lancering van de nieuwe slogan 'Intersport is sport en sport is Intersport' werd goed ontvangen. Het bedrijf is ook trots op de eigen Intersport Academy, waar personeel en management voor de winkels wordt opgeleid. De opleiding mag zich inmiddels een competentiegestuurde, gecertificeerde MBO-opleiding noemen.

Intres heeft naast Intersport formules als Livera, Sleepy, Coach, Libris en Jambelle onder haar hoede.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!